ID: 5289
Administratief Ondersteuner - Gemeente Den Haag
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Je komt te werken bij de dienst OCW van de Gemeente Den Haag op de afdeling Infectieziektebestrijding en Reizigerszorg. De afdeling Infectieziektebestrijding en Reizigerszorg doet gericht bron- en contactonderzoek, geeft advies en informatie over infectieziekten en neemt maatregelen om verspreiding te voorkomen. Ze zorgt voor afstemming en samenwerking met betrokken partijen, onderzoekt en signaleert ontwikkelingen rond infectieziekten en regisseert de regionale samenwerking op het gebied van infectieziekten. De afdeling adviseert jaarlijks meer dan 15.000 reizigers over gezondheidsrisicos en geeft vaccinaties.
Functieomschrijving
Ben jij een enthousiaste, accurate en dienstverlenende administratief ondersteuner? Dan zijn wij op zoek naar jou!Wij zoeken per direct een administratief ondersteuner voor 32 tot 36 uur per week.Je bent in staat om op een klantgerichte en standvastige manier je staande te houden in een veelal dynamische omgeving. Zowel zelfstandig als in teamverband kun je goed (samen)werken. Je hebt als spil van de afdeling een assertieve en proactieve houding voor jouw eigen werk en dat van de afdeling als geheel.Aan het (fysieke) loket sta je bezoekers te woord die naar het spreekuur voor reizigersvaccinaties komen. Je plant afspraken in voor het spreekuur, verstrekt telefonische publieksinformatie. Daarnaast handel je de betalingen af van de bezoekers aan het spreekuur voor de reizigersvaccinatie en ben je verantwoordelijk voor de kasstaat.Voor dit werk is het belangrijk dat je representatief, empathisch en respectvol bent in het klantcontact.De werktijden zijn vaak van 8.00 tot 16.30 of van 8.30 tot 17.00uur. Bij inroostering voor het avondspreekuur kan het voorkomen dat je tot 21.30 uur wordt ingezet. De opdracht duurt tot 31 december 2018 met een mogelijkheid tot verlenging. Het salaris ligt tussen € 1.705,- en € 2.599,- bruto per maand o.b.v. een 36-urige werkweek.Solliciteren kan direct via onze site! Heb je nog vragen, bel of mail gerust via 070-3117600 of gemeentedenhaag@adecco.nl
Functie-eisen
Je hebt MBO werk- en denkniveauJe hebt een afgerond MBO diploma in een secretariële richtingJe hebt minimaal 2 jaar relvante werkervaringJe hebt kennis en ervaring met Microsoft Office MBOGevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Den Haag, telefoonnummer (070) 311 76 00. Referentienummer van deze vacature: M-000000934.
Je komt te werken bij de dienst OCW van de Gemeente Den Haag op de afdeling Infectieziektebestrijding en Reizigerszorg. De afdeling Infectieziektebestrijding en Reizigerszorg doet gericht bron- en contactonderzoek, geeft advies en informatie over infectieziekten en neemt maatregelen om verspreiding te voorkomen. Ze zorgt voor afstemming en samenwerking met betrokken partijen, onderzoekt en signaleert ontwikkelingen rond infectieziekten en regisseert de regionale samenwerking op het gebied van infectieziekten. De afdeling adviseert jaarlijks meer dan 15.000 reizigers over gezondheidsrisicos en geeft vaccinaties.
Functieomschrijving
Ben jij een enthousiaste, accurate en dienstverlenende administratief ondersteuner? Dan zijn wij op zoek naar jou!Wij zoeken per direct een administratief ondersteuner voor 32 tot 36 uur per week.Je bent in staat om op een klantgerichte en standvastige manier je staande te houden in een veelal dynamische omgeving. Zowel zelfstandig als in teamverband kun je goed (samen)werken. Je hebt als spil van de afdeling een assertieve en proactieve houding voor jouw eigen werk en dat van de afdeling als geheel.Aan het (fysieke) loket sta je bezoekers te woord die naar het spreekuur voor reizigersvaccinaties komen. Je plant afspraken in voor het spreekuur, verstrekt telefonische publieksinformatie. Daarnaast handel je de betalingen af van de bezoekers aan het spreekuur voor de reizigersvaccinatie en ben je verantwoordelijk voor de kasstaat.Voor dit werk is het belangrijk dat je representatief, empathisch en respectvol bent in het klantcontact.De werktijden zijn vaak van 8.00 tot 16.30 of van 8.30 tot 17.00uur. Bij inroostering voor het avondspreekuur kan het voorkomen dat je tot 21.30 uur wordt ingezet. De opdracht duurt tot 31 december 2018 met een mogelijkheid tot verlenging. Het salaris ligt tussen € 1.705,- en € 2.599,- bruto per maand o.b.v. een 36-urige werkweek.Solliciteren kan direct via onze site! Heb je nog vragen, bel of mail gerust via 070-3117600 of gemeentedenhaag@adecco.nl
Functie-eisen
Je hebt MBO werk- en denkniveauJe hebt een afgerond MBO diploma in een secretariële richtingJe hebt minimaal 2 jaar relvante werkervaringJe hebt kennis en ervaring met Microsoft Office MBOGevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Den Haag, telefoonnummer (070) 311 76 00. Referentienummer van deze vacature: M-000000934.