ID: 5782
Advertentie ID: #5782 is verwijderd van uw verlanglijst.
Commercieel Medewerker Binnendienst
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Je gaat werken met kwalitatief hoogwaardige producten bij een financieel gezond en groeiend familiebedrijf. Het gaat om een technische organisatie dat een onderdeel is van een grotere groep.
Functiebeschrijving
Als commercieel binnendienst medewerker aandrijvingen krijg je een dynamische en afwisselende functie in een internationaal speelveld. Je bent mede verantwoordelijk voor de verkoop van aandrijvingen en onderdelen aan onze eindklanten. Hierbij draag jij zorg voor een ultieme klantbeleving en organiseer jij het gehele verkooptraject van offerte naar order en afsluiting. Naast deze commerciële invulling verzorg je ook de volledige verkoopadministratie, ben je medeverantwoordelijk voor de afhandeling van offertes en orders die via de dealerportal worden geplaatst. Kortom; een fantastische functie in een dynamische export omgeving.
Functie-eisen
De belangrijkste functie eisen:
Je hebt een MBO niveau;
Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in de commerciële binnendienst;
Je bent bedreven in het voeren van een nauwkeurige administratie en het vullen van ERP pakketten, bij voorkeur ervaring met Dynamics AX;
Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal. Kennis van de Franse taal is een pré.
Je hebt ervaring met het werken in een internationale setting en je bent in staat om op afstand en in een vreemde taal de juiste klantvraag boven water te krijgen;
Je hebt affiniteit met grote machines en techniek en je bent gretig om de productgroep je eigen te maken;
Je bent klant- en resultaatgericht, flexibel maar ook standvastig wanneer nodig, nauwkeurig en initiatiefrijk;
Je herkent je in onze kernwaarden: Afspraak is Afspraak, Respect, Integriteit, Ambitie en Betrokkenheid.
Arbeidsvoorwaarden
De functie kent een grote afwisseling en er is ruimte voor ontwikkeling, verdieping en verbreding. Wij bieden jou een mooie kans om jezelf commercieel te ontwikkelen met uiteraard een marktconform salaris.
Meer informatie
Q work is een uitzend- & selectiekantoor op maat gespecialiseerd in industrie, office, bouw en technische profielen. Bij Q Work staat 'Quality' steeds centraal. Flexibele en klantgerichte aanpak vormt de basis van onze dienstverlening bij Q Work. Onze medewerkers bezitten een stevige kennis van rekrutering en hebben jarenlange ervaring in de uitzendbranche. Zo zorgen we ervoor dat talent altijd op de juiste plaats terechtkomt. Kwaliteit, beloftes nakomen, duidelijke communicatie, flexibiliteit, persoonlijke relatie & een betrouwbare en duurzame band zijn de kernwaarden van ons bedrijf! Zo maken wij het ultieme & unieke verschil voor u!
Heb je interesse in de openstaande vacature of wil je er graag meer over weten? Stuur dan je cv of vraag naar info@qwork.nl.