ID: 6027
Advertentie ID: #6027 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Parts & Aftersalesverantwoordelijke
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Het bedrijf is gespecialiseerd in de productie van rupsonderstellen, het aanpassen van onderwagens van hijskranen en de productie van Powerpacks. Onze opdrachtgever adviseert en begeleidt bij het ontwerpen en ontwikkelen van onderwagens en machines. Een verder specialisme is het repareren van, en de in- en verkoop van aandrijvingen. Er werken ongeveer 30 personen.
Functiebeschrijving
Als parts & aftersalesverantwoordelijke krijg je een dynamische en afwisselende functie in een internationaal speelveld. Je bent enerzijds verantwoordelijk voor de verkoop van onderdelen aan onze eindklanten en anderzijds voor het afhandelen van garantieaanvragen en service vraagstukken. Hierbij draag jij zorg voor een ultieme klantbeleving.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor technische vragen en zoekt samen met klanten naar oplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het hele salesproces van het adviseren van het gewenste assortiment, het uitbrengen van offertes tot de administratieve verwerking in het systeem.
Kortom; een fantastische functie in een dynamische (export) omgeving!
Functie-eisen
Je hebt een aantoonbaar MBO+ werk en denkniveau en beschikt over technische kennis;
Je hebt ruime werkervaring in de commerciële binnendienst waarbij het behandelen van servicevragen en garantiegevallen onderdeel waren van je functie;
Je bent bedreven in het voeren van een nauwkeurige administratie in een ERP pakket.
Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Kennis van de Duitse taal is een pre.
Je vindt het een uitdaging om te werken in een internationale setting en je bent in staat om op afstand de juiste klantvraag boven water te krijgen;
Je bent klant- en resultaatgericht, flexibel maar ook standvastig wanneer nodig, nauwkeurig en initiatiefrijk;
Je herkent je in onze kernwaarden: Afspraak is Afspraak, Respect, Integriteit, Ambitie en Betrokkenheid.
Arbeidsvoorwaarden
Je gaat werken met kwalitatief hoogwaardige producten bij een financieel gezond en groeiend familiebedrijf. De functie kent een grote afwisseling en er is ruimte voor ontwikkeling, verdieping en verbreding. Wij bieden jou een mooie kans om jezelf commercieel te ontwikkelen met uiteraard een marktconform salaris.
Het is mogelijk om bemiddeld te worden op basis van Werving & Selectie, dat wil zeggen dat je dan per direct een contract krijgt bij de opdrachtgever.
Meer informatie
Q work is een uitzend- & selectiekantoor op maat gespecialiseerd in industrie, office, bouw en technische profielen. Bij Q Work staat 'Quality' steeds centraal. Flexibele en klantgerichte aanpak vormt de basis van onze dienstverlening bij Q Work. Onze medewerkers bezitten een stevige kennis van rekrutering en hebben jarenlange ervaring in de uitzendbranche. Zo zorgen we ervoor dat talent altijd op de juiste plaats terechtkomt. Kwaliteit, beloftes nakomen, duidelijke communicatie, flexibiliteit, persoonlijke relatie & een betrouwbare en duurzame band zijn de kernwaarden van ons bedrijf! Zo maken wij het ultieme & unieke verschil voor u!
Heb je interesse in de openstaande vacature of wil je er graag meer over weten? Stuur dan je cv of vraag naar info@qwork.nl.